Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2016

Τα Ψάθινα Καπέλα



ΠΕΡΑΣΤΕ, ΚΥΡΙΟΙ, ΠΕΡΑΣΤΕ, ΚΟΣΜΕ, ΘΕΑΜΑ ΜΟΝΑΔΙΚΟΝ, το μέγα επιστημονικόν θαύμα, η κεφαλή με το αόρατον σώμα, απαντά και ομιλεί εις όλας τας ερωτήσεις!
Τα μαλλιά της τρελής, τα μαλλιά της τρελής…
ΠΕΡΑΣΤΕ, ΚΥΡΙΟΙ, ΠΕΡΑΣΤΕ, ΚΟΣΜΕ…

~ θα ‘ρθεί άραγε ο Δαυίδ; 


~ Είναι πάντα σα μεθυσμένη αυτή η Κατερίνα ~


«Ήθελα να γελάσω, να τραγουδήσω, να κλάψω, να φωνάξω, δεν ξέρω.»

«Αχ, ήταν ωραίος απόψε ο ουρανός. Δίχως φεγγάρι και γεμάτος άστρα. Το κάθε αστέρι κι ένας κόσμος. Μου σαλεύει το λογικό να το σκέφτομαι,, και να σκέφτομαι όλη αυτή την κίνηση γύρω από τον ήλιο, και πως τα είδε και τα μελέτησε ο άνθρωπος.»
Κατερίνα ~ Μιχαέλα

«Μικρή που ήμουν μ' άρεσε να διηγιέμαι όνειρα που δεν είχα δει κι η πίστη που έβλεπα στα μάτια των άλλων τα 'κανε πιστευτά και στα δικά μου μάτια.»
Κατερίνα ~ Δανάη

«Συλλογίζομαι τότε τα πουλιά που ταξιδεύουν για να πάνε σε χώρες θερμότερες. Και τα ζηλεύω. Πατρίδα τους είναι ο κόσμος. Περνάν τη θάλασσα και τα μικρά ξεκουράζονται απάνω στα μεγάλα.»
Κατερίνα ~ Μαριέτα

«Η φωνή μου θα ήταν πιο δυνατή παρά ποτέ όμως δε φώναζα. Την έκλεινα μέσα μου κι εκείνη πύκνωνε. Αν έκανα ααα μέσα στο δάσος θα ακούγονταν χίλιοι τόνοι που θα έφταναν την Πάρνηθα και την Πεντέλη για να γυρίσουν πίσω, ηχώ! Κι αν έκανα να τρέξω, θα περνούσα τα ελάφια στην τρεχάλα. Ήμουν έτοιμη για τον χορό με τις νεραΐδες.»
Κατερίνα ~ Λένα


«Αποζήτησα πάλι το στόμα του. Κι όταν μ' έκλεισε στα χέρια του σαν σε σφιχτό κλοιό είπα: Ήρθε η ώρα του θανάτου Κατερίνα. Του θανάτου που περίμενες με τέτοια κρυφή λαχτάρα. Ήθελα να γελάσω , να τραγουδήσω, να κλάψω, , να φωνάξω, δεν ξέρω.»

Κατερίνα ~ Γιωργία


"Αδερφή μου", μου 'πες τότε, "εγώ θα ταξιδέψω." Δεν πρόφτασες να πεις αυτά τα λόγια και μεγάλωσε το μονοπάτι, έτσι σαν φίδι που ξετυλίγεται, μπήκε στη θάλασσα κι έφτασε μέχρι το πλοίο.
Κατερίνα ~ Μιχαέλα




«Κάπως έτσι θα ‘γιναν τα πράγματα. Προσπάθησα να τα διηγηθώ με τη σειρά και να μην πω κανένα ψέμα. Αλλά πάλι πως να ξεχωρίσει κανείς αυτά που συμβαίνουν απ’ αυτά που νομίζει πως συμβαίνουν;»
Σοφία


ΤΑ ΨΑΘΙΝΑ ΚΑΠΕΛΑ
της Μαργαρίτας Λυμπεράκη

εννιά εικόνες ~ τρία κορίτσια τρία καλοκαίρια ~ το πλάτος του κόσμου
περφόρμανς

με την Θεατρική Ομάδα Εφήβων
του Πολιτιστικού Κέντρου Αγίων Αναργύρων




δραματουργική επεξεργασία:
Μιχαέλα Χρυσαφάκη, Δανάη Παπαγρίβα, Γεωργία Αναγνωπούλου, Λένα Φωτοπούλου, Μαριέτα Λυκούδη.

επιμέλεια κίνησης:
Φρύνη Βρεττού

βοηθός σκηνοθέτη:
Μιχαέλα Χρυσαφάκη

γκράφικ ντιζάινερ: Sugahtank John ~ Γιάννης Ρουμπάνης

διδασκαλία, σκηνοθεσία, μουσικές επιλογές, σκηνικά και κοστούμια:
Σοφία Κορώνη

παίζουν:
Γεωργία Αναγνωπούλου, Μαριέτα Λυκούδη, Λένα Φωτοπούλου, Μιχαέλα Χρυσαφάκη, Δανάη Παπαγρίβα.


Πολιτιστικό Κέντρο «Σπύρος Αποστόλου»
Ηρώων Πολυτεχνείου 39 Άγιοι Ανάργυροι
Αίθουσα Θεάτρου

Είσοδος ελεύθερη
Τηλ γραμματείας
Πρωί 2132039980-1 ~ Απόγευμα 210 2635689

Δεν υπάρχουν σχόλια: