Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

"ανεκπλήρωτα" γλάρος/θραύσματατα Άντον Τσέχωφ



από φθινόπωρο… ξεχειμωνιάσαμε… κ καλοκαιριαζόμαστε στα τέλη
- σεμινάριο/ τσέχοφ με ...μια βαλίτσα
- στη σχολή θεάτρου του Πράξη Επτά στη βαλτετσίου –
και φτάσαμε στο σκ 27 κ 28 ιούνη για… 

την  Παράσταση:

 

¨ανεκπλήρωτα¨

γλάρος/θραύσματα
άντον τσέχοφ

 
μια παράσταση με αποσπάσματα από τον γλάρο του άντον τσέχοφ

με το θεατρικό εργαστήρι του Πράξη Επτά



αν ποτέ σου χρειαστεί η ζωή μου έλα και παρ' την




κάθε νύχτα βλέπω στον ύπνο μου πως με κοιτάτε και δε με αναγνωρίζετε



σαχλαμάρες. η αγάπη σας με συγκινεί, αλλά δεν μπορώ να την ανταποδώσω, αυτό είναι όλο.



σήμερα έκανα κάτι ελεεινό: σκότωσα αυτόν τον γλάρο. τον αφήνω στα πόδια σας.




μόνοι μας είμαστε.




μα και χωρίς θέατρο δε γίνεται.




σιγοτραγουδάει "μην πεις ποτέ ότι χαράμισα τη νιότη μου"






... "κι εσύ γιατί στην αμαρτία πραδόθηκες, και την αγάπη αναζητάς σε κολασμένη κλίνη;" (άμλετ)






καταλάβετέ το. θέλω να ζήσω!




θέμα για μικρό διήγημα: στις όχθες μιας λίμνης ζει απ' τα μικράτα του ένα νεαρό κορίτσι, σαν εσάς, αγαπά τη λίμνη, σα γλάρος, είναι ευτυχισμένη κι ελεύθερη, σα γλάρος. μα έτυχε να περάσσει ένας άνθρωπος, την είδε, κι επειδή δεν είχε τι να κάνει την αφάνισε






σσσσ... φεύγω. αντίο. όταν γίνω μεγάλη ηθοποιός, ελάτε να με δείτε.






ποός είμαι; τι είμαι;
...






θα χωρίσουμε... και μπορεί να μην ξανασυναντηθούμε




μια στιγμή ακόμα..






(φωτογραφίες Δημήτρης Συρρανίδης)

Δεν υπάρχουν σχόλια: